1397-12-11 06:11
401
0
61572
فرمانده مرزبانی ناجا:

مناطق مرزی ایران و ترکمنستان آماده سرمایه‌گذاری است

فرمانده مرزبانی کشور گفت: ارتباط ما با مرزبابان کشور همسایه مانند ترکمنستان بسیار خوب است و با توجه به شرایط اقلیمی و سرزمینی تقریبا مشترک با کشور ترکمنستان، آمادگی سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه کشاورزی و صنعت با این کشور هستیم.

 به گزارش گلستان ما، سردار قاسم رضایی در همایش انقلاب مرزها با موضوع صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی در نقطه صفر مرزی اینچه‌برون به صورت ارتباط تلفنی مستقیم اظهار داشت: مرزنشینان و مردم خوب ترکمن در نواحی مرزی داشلی‌برون نسبت به فرمایشات و تبعیت مقام معظم رهبری نگاه والایی دارند و همواره در همه صحنه های انقلاب حضور فعال داشتند.

وی افزود: مرزنشینان و مردم نواحی مرزی استان گلستان بهترین مرزیاران ما بوده و به عنوان فرمانده یگان احتیاط مرز همکاری و تعامل خوبی با مرزبابان دارند.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به حضور خود در زمان تحویل سال 95 در نقطه صفر مرزی اینچه برون‌ بیان داشت: بنده در زمان سال تحویل میهمان مردم خوب این خطه بودم و نگاه وحدت‌بخش آن در زندگی و حفاظت از مرزهای این منطقه بسیار ارزشمند بوده و همواره به عنوان الگو از آن یاد می‌شود.

وی ادامه داد: علمای اهل سنت در این منطقه که نقش موثری در تحکیم وحدت دارند تعامل خوبی با فرماندهان مرزبانی استان و شهرستان و مرزبابان مناطق مرزی دارند که جای تقدیر دارد.

سردار رضایی گفت: خوشبختانه ارتباط ما با مرزبابان کشور همسایه از طریق استان گلستان مانند ترکمنستان بسیار خوب است و با توجه به شرایط اقلیمی و سرزمینی تقریبا مشترک با کشور ترکمنستان آمادگی سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه کشاووزی و صنعت با این کشور در مناطق مرزی هستیم.

وی یادآور شد: با توجه به شعار مقام معظم رهبری " من یک انقلابی هستم" مرزبابان ما با تبعیت از نگاه بلند رهبر معظم انقلاب این شعار را سرلوحه خود قرار داده و با سر دادن شعار من یک انقلابی هستم مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در ذهن‌ها تداعی می‌کند./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.